finally, i did it.



I lördags var sista dagen själv med alla tre småkillarna. vi hade en toppendag med lek bus & bad! och lucas "love me far far away to mormor & morfars hus i Sverige". plutt! MEN vilken himla skillnad det är ifrån att enbart ha lille axel som leker lite för sig själv, sover halva tiden av dagen & mest vill sitta och gosa i soffan, till att ha två buspojkar som inte kan sitta stilla en sekund, haha.

idag har jag haft axel, vi tog en promme & planen var att sätta oss på stranden... trodde vi jah, sjukt blåsigt & sanden piskade emot huden. inte asskönt, så vi fick helt enkelt gå till en park och äta mellis istället. axel har sovit 4,5(!!!) timmar av denna dagen, vilket är helt sjukt. i vanliga fall brukar det ligga runt 2,5-3h. men skönt för mig som också fick mig en liten nap. Vi har nämligen våra egna små väckarklockor här borta, utanför fönstret, skrikande sjukt irriterande fåglar som börjar tjattra kl.05 på morgonen. VARJE DAG! får införskaffa mig super-öronproppar.

OCH en sak till. jag har under 4veckors tid haft ögonen på en riktigt trevlig kille av personalen på gymmet (och mamma, don't worry, så handsome är han inte;)) haha) men inte riktigt vågat mig fram och ta kontakt då han snackar med allt och alla hela tiden i receptionen. MEN ikväll tog jag steget när han checkade av branddörrarna innan stängning. jag stod sjuuuukt svettig & anfådd på en cross trainer, kände att det var bästa läget liksom. sexigt!  ha ha.
Allmänt | |
Upp